מרן הראשל"צ הגר"י יוסף ליהודי ארה"ב: היזהרו מהמכשירים שאינם כשרים

    מוטי סבן No Comments on מרן הראשל"צ הגר"י יוסף ליהודי ארה"ב: היזהרו מהמכשירים שאינם כשרים

    מרן הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף במכתב ליהודי ארה"ב: "סלקו את המכשירים הלא כשרים מהבית" | במכתב אומר הרב כי "הרבה מבני הנוער נפלו" | המכתב המלא

    מרן הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף צילום: יעקב כהן
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק בסמארטפונים. מרן הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון הגדול הרב יצחק יוסף שליט"א מפרסם מכתב ובו גילוי דעתו הנחרצת לגבי השימוש במכשירים לא מפוקחים והאינטרנט הלא מסונן. המכתב מתפרסם עקב פניות רבות של מספר רבנים מאמריקה בו ביקשו מהראשון לציון שיבהיר את דעתו ליהודי ארה"ב.

    במכתב שמתפרסם יוצא הגר"י יוסף חוצץ נגד השימוש במכשירים הלא מפוקחים ועומד על הנזק הגדול שמותירים אותם מכשירים בנפש הילדים ובכלל.

    "ולא די בזה שאסור להסתכל במכשירים שאינם כשרים אלה יש לסלק אותם מהבית" כותב מרן הגר"י יוסף ומוסיף באשר לילדים "צריך לדבר איתם בנחת. שלא יסתכלו בתועבות הנמצאים במכשירים לא כשרים".

    מרן הגר"י יוסף אומר כי נראה שיצר הרע שכזה לא היה מבריאת העולם. בהמשך מביא הרב את פסיקתו "לכן גם הנצרכים לטובת עבודתם גם אם אין בהם את כל השכלולים המתבקשים עדיין ירכשו מכשיר כשר ולא הפרוץ".

    את דבריו חותם מרן הראשון לציון הגר"י יוסף כי מכיוון שכל גדולי ישראל כבר כתבו נגד האינטרנט הלא מסונן ישנו חיוב של "ועשית ככל אשר יורוך".

    פרסום1



    0 תגובות